Известие

Collapse
No announcement yet.

Окабеляване на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Голяма мъка беше да ги сваля тия лайсни. С много гадни щипки са хванати. Едната е на обратно на другите. Даже си бях счупил задния праг, че купувах от моргата. Голям филм. В 3 морги неможаха да извадят прага от колата им здрав. В четвъртата с със стабилно предупреждение от моя страна го извадиха здрав, със здрави щипки. Накрая само с наддигане ги напъхах кабелите от долу.

    Та колегата ако ще ги прекарва под праговете да не се мъчи да ги откача. Да наддига леко с отверка и да мушка кабелите един по един. Кофти е с дебелия кабел само. Другите влизат лесно. И на колонката е много гадно аз я свалях. Там счупих една щипка, но поне ги има по магазините.

    Успех!
    Аз пък счупих само една щипка(на колонката на колана), а на праговете ги опазих, ама наистина си беше голяма играчка докато ги махна.
    А на колегата SandoOne горещо му препоръчвам да си премести бушона наистина при акомулатора защото последствията мога да бъдат лоши.......
    Last edited by benji_gb; d.m.y г., 22:11.
    Alfa 156 1,6 TS ex
    Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
    Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

    Comment


    • #17
      Та значи под черната пласмаса на чистачките (махат се чистачките и пласмасата) в ъгъла под лявата колконка има фабричен отвор с гумена тапа.Пробиваш тапата и си прекарваш каквито си кабели искаш.Отвора излиза в таблото, ще видиш след като махнеш капака на бушоните и страничната част на таблото (откъм шофьорската врата, на няколко болта и щипки се държи). После прекарваш под декоративните прагове, и така докато стигнеш багажника.Леко с праговете че са на едни кофти щипки и лесно се чупят, съветвам те преди да започнеш процедурата, да оставиш колата на слънце 2-3 часа с цел да се затоплят праговете и да станат малко по-еластични,щото лесно се цепят иначе.Ако знаеш какво правиш, процедурата отнема 1час, трябват ти малко знания, малко инструменти и мнооого търпение.
      Общо взето това е, ако имаш затруднения ползвай търсачката.

      Към колегата Сандо, сложи си предпазител до акумолатора, щото така както си прекарал кабелите някой ден ще си запалиш колата.Освен това си ел.техник и знаеш за какво става дума.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem
        E, не......
        Знам знам ..... ма нещо ми е слаба музиката
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #19
          Не се офлянквай ами ходи да местиш бушона
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment

          Working...
          X